De Sint-Lambertuskerk bruist van het leven (en de koelte)…..als jij dat wilt
Dit is een unieke gelegenheid om je creativiteit te tonen, alleen, als vereniging of als club. Zang, dans, muziek, vertellen, spelletjes spelen, kwis, of iets dat je al lang aan de wereld wilde tonen.
De kerk als decor en podium, en God (o.a.) als publiek. 2 maanden lang (juli/augustus) Gratis genieten van een gevarieerd aanbod dat jij zelf samenstelt, hoe cool is dat.
Contact en aanmelden activiteit: , , 011/734390
OPGELET: 04 juli na de viering van 19.00u, orgelconcert van 20 tot 21.00u door kerkorgelist Joost.(o.a. muziek van Bach)
Woensdag: van 8:00 tot 20:00 Donderdag: van 8:00 tot 20:00 Vrijdag: van 8:00 tot 20:00 Zaterdag: van 8:00 tot 20:00 Zondag: van 8:00 tot 20:00 Maandag: van 8:00 tot 20:00 Dinsdag: van 8:00 tot 20:00