Op 1 augustus organiseren wij een gezellige rommelmarkt ten voordele van het goede doel ! Iedereen is van harte welkom om te komen snuisteren, genieten en steunen ❤️
📍 Waar?
De rommelmarkt strekt zich uit over:
Stationsstraat (van de Civiele Bescherming tot aan het kanaal)
Spoorwegstraat
Duikerstraat
🍔 Eten & drinken
Gezellige bar en eetstand in de Stationsstraat (ter hoogte van huisnummer 140)
Frituur (wagon 86) aan het begin van de straat
Voor wie iets uitgebreider wil eten: aan het kanaal vind je restaurant Ter Spinde met een gezellig terras
🎶 Animatie & sfeer Muziek voor een leuke sfeer
Suikerspin voor de zoetekauwen
IJskar voor een verfrissend ijsje
En nog veel meer leuks voor jong en oud !
Kom langs, doe leuke vondsten en steun tegelijk een mooi initiatief !