Van 1 juni 2026 t.e.m. 31 juli 2026 kan je de vernieuwde expo 'Wij wolven' bezichtigen in bezoekerscentrum Vallei van de Zwarte Beek (De Watersnip).
Deze expo die werd ontwikkeld door provincie Limburg in samenwerking met de Vlaamse overheid wil correcte informatie brengen over de wolven in deze streek, misverstanden uit de wereld helpen én (voornamelijk) jongeren (6 tot 18 jaar) laten ontdekken hoe mens en wolf vandaag met elkaar leven.
De wolf is terug in Vlaanderen en dat voelen we in het nieuws, in de maatschappij én op het veld. Net daarom biedt deze expo ruimte om feiten en emoties van elkaar te scheiden en het volledige verhaal rond de wolf op een heldere en toegankelijke manier te brengen.
Het bezoekerscentrum is open op woensdag, zaterdag en zondag van 13u tot 17u.